Mε κατηγορεις για ημιμαθεια ενω και εσυ ο ιδιος(ηθελημενα?) μαλλον τα χεις μπερδεψει.
"Οι ΕΥΤ θα είναι διαθέσιμες εντός τριών ετών για όλα τα οδικά οχήματα βάρους άνω των 3,5 τόνων ή τα οποία επιτρέπεται να μεταφέρουν περισσότερους από εννέα επιβάτες, περιλαμβανόμενου του οδηγού. Για όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα είναι διαθέσιμες εντός πέντε ετών."
Αυτο προερχεται απο το αλλο λινκ.Οι ΕΥΤ αναφερονται για χωρες που ηδη εχουν διοδια.Το αλλο λινκ ομως μιλαει μονο για φορτηγα και αλλαγη της ισχυουσας(βινιετα) ρυθμισης.Ειναι δυο διαφορετικα πραγματα.
Για το τι εννοεί "ευαίσθητη οδό":
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=COR/04/27&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en
Για να μη χανομαστε..Ευαισθητη οδο εννοει εισοδους σε πολεις κλπ..Τα διοδια μπαινουν για αλλους λογους και εμπιπτουν σε αλλη συζητηση.
Γενικώς τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με διόδια ισχύουν σε όλες τις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου.
http://mz3club.com/smf1/index.php?PHPSESSID=70fcc3f445abed4065c5dd6b474471df&topic=1085.msg18292#msg18292
Παραπληροφορησις.Η Ιταλια ειναι η μοναδικη χωρα ακριβη και στους δυο τομεις.Η Ισπανια εχει και αυτη το διπλο συστημα με φτηνα road taxes(γυρω στα 100 ευρω για Σιτροεν Πικασο 1,6) και αρκετα ακριβα διοδια ομως
''For many Spaniards, driving on motorways is too expensive, so the traffic density is usually low. The same cannot be said of main roads (
carreteras) running parallel to motorways, which are jammed by drivers (including truckers) who are reluctant to pay the high motorway tolls. ''
Παρε ενα χαρτη στα χερια σου και δες ποσοι δρομοι συνδεουν τις πολεις μεταξυ τους.Εκτος απο τις autopistas πολλοι carrateras εχουν διαχωριστικο επισης.Ισχυει το βασικο επιχειρημα του κινηματος δηλαδη.Εναλλακτικες ασφαλεις διαδρομες.
H Βουλγαρια χρησιμοποιει το συτημα της Βινιετας,το Μαυροβουνιο επισης(εκτος απο καποια τουνελ οπου πληρωνεις επιπλεον).Η Γαλλια εχει μονο τσουχτερα διοδια.Οι χωρες της ανατολικης Ευρωπης (Σλοβενια,Τσεχια,Σλοβακια) δεν εχουν road taxes.
Πιθανώς διότι δεν έχει το ίδιο κόστος/χιλιόμετρο η κατασκευή ενός δρόμου στις Άλπεις, στα Πυρηναία ή στην Πίνδο με την κατασκευή του στην επίπεδη Ολλανδία.
Σιγουρα αλλα μιας και αναφερθηκες στις Αλπεις στην Ελβετια ισχυει η ετησια Βινιέτα η οποια ειναι 40 ευρω(πολλα ε

) εκτος απο 2 τουνελ(6 και 3.5 χιλιομετρων αντιστοιχα).
Οι πεδινες Ολλανδια και Βελγιο δεν εχουν διοδια.Οπως και η Γερμανια αν εξαιρεσεις τα φορτηγα και προστατευομενες ή ευαισθητες ζωνες.
Για δωσε μας ενα λινκ για τον κεφαλικο φορο στη Φινλανδια..Εγω αλλα βλεπω εδω
..Ασε που ενα απλο νουμερο δεν λεει τιποτα μιας και η Φινλανδια μεχρι προσφατα ηταν το προτυπο κοινωνικου κρατους.
http://www.worldwide-tax.com/finland/finland_tax.aspΓενικα πριν κρινεις τον αλλον κρινε τον εαυτο σου.Παρα την επιχειρηματολογια σου ακομα και με τη νεοφιλελευθερη ΕΕ λογικη δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια σε δρομους υπο κατασκευη,σε μη δρομους(κορινθος πατρα),σε δρομους που δεν παρεχουν εναλλακτικες και παει λεγοντας μια μια τις προυποθεσεις μια εθνικης οδου.Με τη λογικη αυτη δεχομαι την γεφυρα Ριου Αντιριου και καποις σηραγγες και παλι οχι σε ιδιωτικες εταιριες που περιμενουν να βγαλουν κερδος απο αυτο.Το λεει καθαρα το λινκ που παρεθεσες εσυ αλλωστε.
Ποια ειναι τα παιδια??
http://en.wikipedia.org/wiki/Poll_Tax_Riotsκαι στα ελληνικα
http://wp.me/pPn6Y-69C Δες αυτα σε παρακαλω..Παλιοπαρανομοι.
Επισης λινκ για το τι εστι βινιετα
http://en.wikipedia.org/wiki/Vignette_%28road_tax%29Ευρωπαικες τιμες
http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_select.jsp