Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν μεγάλο ρόλο στην προώθηση εταιριών και προϊόντων, και καλά κάνουν. Είναι ο καλύτερος τρόπος προήθησης γιατί τα άτομα που θα πατήσουν "Μου αρέσει" είναι αυτά που ενδιαφέρονται για την εταιρία ή το προϊόν, είναι ακριβώς το target group της εταιρίας. Δεν τίθεται θέμα αξιοπρέπειας όταν δηλώνεις ενδιαφέρον για κάτι, έστω κι αν είναι μέσω μιας προσφοράς ή διαγωνισμού. Το ίδιο γίνεται και όταν δηλώνεις το email σου και γράφεσαι στο newsletter, ή το τηλέφωνό σου όπου θα λαμβάνεις sms ή τηλ.
Οσο για τα "μου αρεσει" μεταξύ φίλων/γνωστών, δεν είναι κάτι τραγικό (αρκεί να μην γίνεται έμμονη ιδέα), αντιθέτως είναι φυσιολογική κοινωνική αλληλεπίδραση. Σε όλους μας αρέσει να ακούμε ένα καλό λόγο ή ένα επιφώνημα ενθουσιασμού από τους φίλους μας όταν λέμε/κάνουμε κάτι, και θέλουμε να ξέρουμε την γνώμη τους. Ακόμα κι αν δεν την γράψουν με λόγια, μπορουν εύκολα να δηλώσουν με ένα κλικ οτι η γνώμη τους συμβαδίζει με την δικιά μας.